RUILEN EN RETOURNEREN

Ruilen en retourneren bij ZAMANONLINE is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Hieronder lees je hoe ruilen en retourneren in zijn werk gaat.

 

Voor alle producten geldt een bedenktijd van 14 dagen, die in gaat op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen deze periode moet het proces van ruilen in gang gezet worden. Doorloop de volgende stappen:

STAP 1: BRENG ONS OP DE HOOGTE

Dit kun je doen door een e-mail of whatsapp te sturen en geef aan welk product je wilt ruilen of retourneren. 

E-mail: webshop@zaman.nl
Whatsapp: +31 6 51141991

Maak eventueel gebruik van het retourformulier. 

 

DOWNLOAD RETOURFORMULIER 

 

Optie 1: Print het retourformulier van ZAMANONLINE uit, vul het zo volledig mogelijk in en voeg dit bij het pakket dat je retourneert. Vergeet het ordernummer niet te vermelden.

Optie 2: Stuur een e-mail naar webshop@zaman.nl met: je naam en adres, het ordernummer en de artikelnummers van de producten die je retour wilt sturen. Voeg een briefje toe aan de retourzending met daarop minimaal je ordernummer.

 

STAP 2: STUUR HET PAKKET RETOUR

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier bij en zorg ervoor dat de artikelen in originele staat zijn en goed zijn verpakt voor het transport. Stuur vervolgens het pakket retour (De kosten van retourneren zijn voor de consument) en volg daarbij onderstaande instructies.

 

Het retourpakket kun je afgeven bij een PostNL Servicepoint, of in onze fysieke winkel in Hulst. Stuur je retourpakket op naar onderstaand adres:

 

RETURNS ZAMANONLINE

Absdaalseweg 12

4561 GG HULST

NEDERLAND

 

STAP 3: RETOUR ONTVANGEN

Binnen drie werkdagen nadat wij je retour hebben ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van de ontvangst van het retourpakket. Mocht deze in het weekend bij ons worden bezorgd, dan krijg je van ons een bevestiging op de eerstvolgende werkdag.

Na ontvangst van het product zullen wij beoordelen of het artikel nog in goede staat en compleet is en opnieuw als 'nieuw' verkocht kan worden. Is het artikel gedragen en hierdoor, of om andere redenen, beschadigd, of incompleet, dan zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zijn gelijk aan de verkoopprijs van het artikel die je hebt betaald, of, in het geval van een incompleet artikel, aan de hoogte van de kosten die wij moeten maken voor het weer compleet maken van het artikel.

 

STAP 4: AFHANDELING

Vanaf het moment dat je hebt aangegeven de aankoop te willen herroepen, zullen wij zo snel mogelijk en altijd binnen een periode van maximaal 14 dagen, het aankoopbedrag aan je terugbetalen. De kosten van retourneren zijn voor de consument.

Wij wachten met terugbetalen, totdat we het product in goede staat hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je het product hebt teruggestuurd. De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald. 

DE ARTIKELEN MOETEN IN DE VOLGENDE STAAT RETOUR WORDEN GESTUURD

  • Artikel(en) is/zijn ongedragen (passen is uiteraard mogelijk)
  • Artikel(en) is/zijn onbeschadigd
  • Artikel(en) is/zijn voorzien van aangehechte labels en/of stickers
  • Artikel(en) is/zijn verpakt in originele verpakking

 

 

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking